luni, 3 august 2009

O scurta - de noapte buna

"Vorbele mele dor .. da' ce-ai vrea? Sa te alinte ? "
De data asta...te inseli . Postare scurta .
Eu stiu ca nu sunt perfecta . Si pare greu de admis asta.Eu , in schimb , o fac . ADMIT . Si admit ca nimeni nu e . Indiferent cat de mult credem ca suntem pe drumul bun spre perfectiune . De aceea gresim . Si de aia avem defecte . Si incercam sa le ascundem,dar ele raman acolo . In zilele noastre este un lucru bun faptul ca incercam sa ne reparam . Asta inseamna a fi sincer cu tine , nu a fi perfect . Adica fara defecte .
Sinceritatea . Ne e greu sa fim sinceri uneori , nu e nimic de condamnat . Dar sinceritatea cere incredere. Incredere . Ce faci cand o pierzi ? Devii un mincinos ? Si invers . Atunci cand minti , de ce mai cauti incredere ? Si mai minti , minti , minti , si totusi te intorci ca si cum nu ar fi nimic . Factor agravant : " sa ai incredere in mine,poti sa o faci" . Pot..dar mai vreau ?
Si nu vreau sa inchei nimic cu postarea asta . Vreau sa deschid ochi . Dar nu ai mei , din pacate ai mei sunt deschisi . Si eu i-am folosit . Si am vazut . Si acum...am scris .
O seara placuta,
Biby

Un comentariu:

  1. m-am simti cu musca pe caciula.e nasoala treaba cand te minti pe tn insuti:((. anto

    RăspundețiȘtergere