joi, 13 august 2009

Reclame [ si persoane] stupide :)

E acum pe ProTV o reclama stupida.Din punctul meu de vedere.O reclama care condamna comunismul.Dar care are si o anumite parte " Jos maneaua ! Jos rockul! " .Stop.Rewind.
S-a intors lumea cu capul in jos.Ok,maneaua ca maneaua,puternic blamata dintotdeuna.Dar rock'ul ? Nu stiu,ma lamureste si pe mine cineva ? Ce prejudiciu aduce muzica rock statului roman ?
Pentru ca eu , la majoratitea stirilor,vad rromi care ucid/violeaza/jefuiesc.Nu rockeri.80% din infractiuni sunt infaptuite de rromi sau de oameni cu o conduita sociala precara . Or , genul asta de oameni sunt cei care se asociaza cu maneaua .
Cautam mai devreme reclama cu pricina . Si ajung cumva la commenturile unei[bineinteles] manele.Acolo,un baietas ne ruga sa ne bagam rockul in gat [ eu as fi gasit un loc mai bun unde i-as fi bagat altceva....buzunarul bre ] si ne zicea ca maneaua este unanim acceptata in romania.Ca o ultima cerere,ne ruga sa ne uitam la reclama de la ciocolata rom . Adica :




Ori am inteles eu prost, ori reclama asta e o IRONIE la adresa manelei.As vrea sa nu ma insel.Eu nu stiu de ce baiatul respectiv e mandru ca e un samantar vesnic geluit [sau si mai scarbosul cuvant "shm3ck3r!t"].
Revenind la ProTV , postul se vrea a fi cel mai bun.Cel mai cel din toate.Cel mai rotund . Cel mai strong.Cel mai "yeah man,that's why I love you". Cacat . Prin reclama asta au jignit o mare parte a publicului tanar ce le vizionau stirile . Nu sariti cu gura la "mare parte",stiu ce spun . :) .
Normal ca acum sar in aparare [ logic ] , cu ce perturba rockerii linistea publica ? Auziti la vreo intersectie Sepultura la maxim ? Dimmu pe sistem ? Mda,asa ziceam si eu . O singura data am auzit rock pe strada,dintr-o masina , era Metallica cu o piesa acceptabila ca nivel de zgomot. Pentru asta trebuie sa lansam reclama " ROCK'UL LA PAMANT!!"? Nu mai bine ii atragem de partea noastra pe " intunecati" si dam de pamant cu toti manelistii ? Mi se pare mai convenabil.
E vesnica disputa rocker-manelist , pentru ca e cea mai apriga. Manelistii mai sunt in conflict si cu celelalte categorii de ascultatori . Sau neascultatori [ vezi parinti/bunici].Nu ma apuc acum sa expun toate punctele mele de vedere "pro rock" , mi-ar lua prea mult timp si spatiu .
Personal,reclama imi lasa un gust amar . Si nu numai mie . Oricum ... Rock On 'till next time!
\m/
Biby

PS: De ce mai condamn eu ProTV'u , singurul post care a difuzat imnul tarii pe ritm de manea ? :|

Un comentariu:

  1. lasa biby, io zic sa ne pisham pe pro tv, pe reclamele lor de cacat si pe toti manelistii (of imi pare rau ce generalizez, stiu ca nu e frumos si ca mai sunt manelisti care pot fi numiti oameni si nu maimute retardate). dap, asta e cea mai buna idee, hai sa ne pisham pe toti si pe toate si sa ignoram toate idioteniile astea si sa cautam sa vedem tot ce-i mai frumos si mai demn de luat in seama :Ddah, pishatu e o usurare atat fizica cat si sufleteasca. traiasca cei care au probleme cu vezica si se pisha peste tot( iar imi cer scz ca fac mishto de oamenii cu probleme, nu-i frumos din partea mea, era un fel de a zice sa-i ignoram pe cei ce nu merita atentia noastra ):D

    RăspundețiȘtergere