vineri, 21 august 2009

Cronica unei nopti nedormite

Stiti noptile alea in care esti frant,maine ai de lucru,trebuie sa te trezesti devreme,etc? E genul ala de noapte de care ai nevoie cel putin o data pe luna. Bre , si fix asa ca o facuta , ba e cutremur , ba urla cainii,ba se bat matele in fata blocului,ba te doare una alta de iti vine sa iei un bocanc si sa te calci pe cap [ cine face yoga poate].
Asa o noapte am avut aseara.Si sper sa nu se repete istoria , pentru ca imi cumpar un Klashnikov , si al naibii sa fiu daca mai doarme cineva in blocul asta.Sau cobor si sun la interfon,ii enervez pana coboara,ma ascund in tufele din fata blocului si cand pleaca incep sa arunc cu pietricele in geam.Sau sa bat mingea in fata blocului la 3 noaptea.Sa ma injure vecinii ca pe ala din reclama cu "CU - CU !!".Am totusi prea mult bun simt.
Hotarasc azi noapte sa ma culc pe la 1 , ma trezeam devreme.Mai pierd putin vremea,mai casc gura la stele..si in final pun capu'n perna.La nici 2 minute , aud o masina . Clar,un grup beat.Astept sa se linisteasca si sa imi continui somnul de frumusete :> . Mare mi-e mirarea,ii aud urcand pe scara.Si mai bine,ajung la etajul meu.Si pana a gasit ala cheia de la usa,mi-au crescut 2 fire albe + am surzit.Cantau oamenii,superb.Dar si pana a bagat-o .... mi-au ramas ochii intepeniti la cat i-am dat peste cap.
Credeti ca s-au culcat ? Pe dracu'.Adorm si eu , la 2 jumate pac! ochii cat cepele.Ma impleticesc spre buda , cand vin , nimeni din casa nu mai dormea.Din casa mea. Petrecaretii,ce sa mai ? Erau luati serios,se vedea dupa ras. Le batem in perete.5 minute liniste.Deja zambeam satisfacuti.Si imediat, boc boc. Au batut si ei. Peste un sfert de ora iar . Aceeasi scena.Eu deja pusesem ochii pe masina cu care venisera [ >:) nasty .]
Probabil ofensati , la 3 jumatate , cand s-a spart petrecerea,au coborat si au sunat la interfon,la numarul meu logic.Le raspund , nu zice nimeni nimic. Dar eu stiu ce au gasit ei acasa,mai ales in frigider.Ok,la faza cu batutul in perete am ras ambele tabere.Dar faptul ca au sunat la interfon e deja lipsit de bun-simt.E chiar de porc.Apai mai da-o-n Doamne iarta-ma,daca s-au dus acasa pe jos,cred ca aveau suficient discernamant ca sa isi dea seama ca e un gest deplasat.Ma rog,abia astept sa raman eu singura.Nu numai ca nu mai doarme vecinul , nimeni din bloc.Si am sa stau pe geam si am sa cant Mos Craciun . Si " O Happy Day!",cu accent pe fazele lungi.
Recomand ca in situatii asemanatoare sa aveti un par sa bateti in usa cu el.Si daca se deschide usa,bateti si in aia care sunt inauntru.Ca o precautie.
Acum e liniste,ma duc sa fac EU panarama :))
"SEX AND VIOLENCE" !! Perfect ca sa le urlu tuturor stand in fata blocului !! \:D/
Cu bine ,
Biby

2 comentarii:

  1. Tu si cand esti singura acasa ai castile inradacinate in timpan. Iar vecinii...incearca asa: iti faci un playlist cat stii tu de neplacut pentru ei. Setezi volumul la 100% si pleci de acasa. Te intorci peste 2 ore si toti vor avea ochii cat cepele indiferent daca e zi sau noapte.

    RăspundețiȘtergere
  2. biby, am o idee (absolut geniala).fa o rockoteca la tn acasa si zile la pletosi ca vecini tai dau bere gratis dak te pisi la usa lor si dak bati cu pumnii si picioarele in usa pan la 6 dimineata (imi cer scuze fata de pletosi, era o gluma, in nici un caz nu ii consider persoane barbare capabile de un astfel de comportament neadecvat , am incredere in ei ca vor face asta ca sa o razbune pe biby si nu pt bere :-* )

    RăspundețiȘtergere