joi, 20 august 2009

Leapsa

Am primit leapsa . Deci amu ma apuc de treaba :D

1) Ia cartea cea mai la îndemână, deschide-o la pagina 18 şi scrie al patrulea rând.

“interzisa despre care circulasera zvonuri monstruoase acum cativa ani”

2) Fara să verifici, cât e ceasul?

22 47

3) Verifică.

22 41

4) Cum eşti imbrăcata?

Pantaloni scurti albastri si tricou rosu.

5) Înainte să răspunzi la chestionarul ăsta, la ce te uitai?

Tot pe blogul meu.Ma flatez. :))

6) Ce zgomote auzi în afara celor produse de calculator?

Sunetul, de la unitatea centrala,groaznic de zgarietor uneori.Si CNS'u.

7) Când ai ieşit ultima dată şi ce ai făcut atunci?

Azi , am stat de vorba si m-am uitat la stele.

8)Ce-ai visat azi-noapte?

Doamne,da' chiar nu vrei sa stii asta.Mi se zburleste parul numai cand ma gandesc.

9) Când ai râs ultima oara?

Mai devreme.De tata :D.

10) Ce ai pe pereţii camerei în care te afli?

Mobila.

11) Daca ai deveni multimilionar peste noapte, ce ai cumpăra prima dată?

Carti.Sau un telefon nou. :)

12) Care-i ultimul film pe care l-ai vazut?

Intreg...Morocanosii.

13) Ai vazut ceva neobisnuit azi?

Da.Era 11 si eu spalasem vasele. Merit un premiu.

14) Ce părere ai despre chestionarul asta?

Imi plashe . Si oricum , nu prea aveam ce face.

15) Spune-ne ceva ce nu ştim incă.

Iar am ramas fara bani.sau inspiratie.sau inspiratie=bani?neaa.dar in lumea blogurilor asa e . :P

16) Ce nume i-ai da fetei tale?

Cred ca Iulia.Sau Helena.

17) Dar băiatului tau?

Nu cred ca vreau un baiat.Dar pana atunci...:))

18) Te-ai gandit deja să locuieşti în străinătate?

Am o viziune vaga despre.

19) Ce ai dori să-ţi spună Dumnezeu când intrii pe Porţile Raiului?

"De cand te astept .. " :)):))

20) Daca ai putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce ai schimba?

Mentalitatea oamenilor.

21) Îţi place să dansezi?

Eh ... :D

22) George Bush?

Ce-a mai facut?

23) Care a fost ultima chestie pe care ai vazut-o la teveu?

"Vand rochie mireasa.merita vazuta."

24) Cuvant de incheiere.
As spune "Mori in chinuri"...da' plagiez...asa ca zic Salut.

Later edit : Dau leapsa Sadicai si lui Shaytan. :) Sa va vad ;)

Un comentariu:

  1. biby, te rog nu te gandi la copii de la varsta asta, mi se pare atat de sinistru sa te gandesti la copiii pe care o sa-i ai peste ani incat, doamne, n-as putea sa ma gandesc la asa ceva nici sa ma bati....stii eu vreau 2 baieti, pe unu sa-l cheme tudor si pe celalat il las pe barbatamiu sa aleaga, da neaparat vreau unu sa-l cheme tudor, daca se intampla si soarta imi ofera o fetita asta e.... mai fac una:)

    RăspundețiȘtergere