miercuri, 26 august 2009

De ce ne trebuie arme,da' n'avem voie

Imi cer scuze pentru ca indraznesc sa vorbesc intr-un moment atat de important pentru romani,in special pentru tiganii spargatori de seminte pe strada si pentru cei care sunt acum in BAMBOO si petrec [ sa va fie rusine bre!! ]

Cu multa multa emotie , va anunt ...of imi tremura degetele de emotie...Madonna la Bucuresti!! Imi curg lacrimile de fericire.Mai mult de durere ca nu am bilet.Am propus sa imi vand telefonul,cerceii de aur,carti,haine,tot;numai sa fiu acolo.Nu am reusit.Sunt nespus de trista si .. dezamagita de mine insumi.

Revenind....
Deci nu mai pot de Madonna! De dimineata aceleasi stiri de cacat:''Madonna a facut,Madonna n-a facut,Madonna etc etc ".Lasati-o sa traiasca.Si pe mine la fel.De aseara a inceput de fapt nebunia , dar azi .. gata.. ZIUA ZERO! CONCERTUL INCEPE IN .. 3 .. 2 .. 1 ! Fratilor,am inteles.Asa a fost si la Metallica [ ma rog,cam un sfert,dar sa zicem] cu aparitii pe la stiri , dar azi,miercuri,26 august, mi-au murit si mie nervii.Voiam sa vad si eu o emisiune,serial ceva si cum prin Romanica avem doar cateva optiuni , sa vedem :
-Pro Cinema - film romanesc [ nu prea ma pasioneaza,chiar daca sunt mult mai bune ca cele contemporane de regizori cu aspiratii inalte si viziuni inguste]
-National Tv - prostii cu indieni , le urasc
-MTV/U/VH1 - nimic interesant

Si astfel mai raman cele 3 de baza : ProTv , Antena1 si Realitatea.
ProTV, in toata ora aia cu stirile de la ora 5,a intrerupt de 3 ori transmisia ca sa imi behaie unu la Tv ca Madonna a intarziat pe scena si a sarit coarda 10 minute.Woaaa...traiam degeaba daca nu aflam asta.
Antena 1 - Patetic,acelasi scenariu.
Realitatea-nu mai zic.
Ce dracu' sa mai vezi la Tv ? Norocul meu ca am si alte preocupari,cum ar fi cartile.Si totusi..

Inteleg...Madonna a scris istorie,are o voce incredibila si bineinteles,are tot meritul de a fi apreciata pentru cat de bine [ si de mult] a rezistat in industrie.Si eu nu am nimic cu acest concert.Eu am ceva cu mediatizarea de cacat.Exact ca la Michael Jackson ; cat a trait,a fost pedofil si nebun , cand a murit toti erau deodata fani si toti il plangeau.Apreciem ceva doar cand pierdem , nu ? Facem puncte de rating pentru orice , ne intereseaza scandalul .


Cand Madonna primeste un premiu ,face o donatie importanta,adopta un copil din Africa,rar daca auzi ceva despre.Doar in reviste si ziare online.Acum,ca e in Romania,sa o pupam in fund.Am zis,amin.Intr-o saptamana le trece.

De ce ne trebuie arme ?
1 . Sa le descarcam in televizor de nervi.
2. Sa le descarcam in reporteri de cacat [ " vai ce bine arata madonna la 51 de ani !! superb!! " ba,e treaba ei,tu vezi-ti de informatii,nu de pareri]
3. Sa le descarci in tampla de nervi [ doar pt psihopati]

In astfel de situatii , chiar este nevoie. Dar nu avem noi voie . Ca na ... nu sunt eu za smartest,dar eu nu l-as descarca in tv.In schimb,altii da.Din cauza lor e mai greu cu armele.Si totusi,apelati la ranga,scaun,daca e neaparat nevoie.
Despre Madonna nu mai bat campii , stiti si voi.
Biby

4 comentarii:

  1. Felicitările mele pentru atitudine! Părerea mea personală e că suntem un popor cam pupincurist și încă trăim în cocotier. În fine, îmi păstrez o opinie mai veche: ne merităm din plin soarta și etichetele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa zicem ca o admir pe Madonna pentru succesul ei. Dar niciodata nu o sa cred ca toate premiile se datoreaza talentului incomensurabil sau muncii depuse numai de ea, a stiut cum sa isi aleaga oamenii, a fost receptiva in ceea ce priveste noul si atractivul pentru public din '82 si pana acum. Ceea ce nu ai precizat..au fost pretentiile Reginei :)) cum ai putut rata tocmai esentialul:)) tu nu stii ca orice om are nevoie de 500 de trandafiri? Cat despre tarisoara noastra...Tu de ce crezi ca ne reprezinta un Sugator... de sange?

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm, saraca madonna cre k a sughitat toata saptamana.eu nu am prea deschis tv sapt asta asa ca n-am stiut nici in ce zi a fost concertu, mi-a zis biby, of,eu nush ce sa zic, ma bucur ca in sf pot sa las un coment:) am mai incercat da nush de ce nu mergea.in fine bat campii, si nu cre ca vreau sa ma opresc:)) sunt bn dispusa.am o intrebare pt joane, nu mai bn iti scrii numele cu 2 de n? ceva gen joanne:D, te salut si deabea ast sa te vad ( nu pe tine biby, pe joan(n)e:D)off, nush cei cu mn, in momentul asta ma gandesc sa imi fac un blog si sa ma leg de rromani, da... hai sa nu fiu rasista si sa-mi pastrez pt mn parerea ca ar trebui gazati cu totii (cu spray de al de miroase frumos , nu va ganditi la lucruri urate, ca nu-i frumos( da cre ca e sanatos, pt tara). te pup biby, sa traiesti 1000 de ani, ma scuzi pt commentu asta luuuunnng si fara substanta, m-am gandit sa-ti las un coment si m-am intins aiurea cu vb ca de obicei :p

    RăspundețiȘtergere