joi, 16 iulie 2009

Pai .. si ce ?

Eu mi-s om . Ca om , am un cap . In cap am un creier . Spre deosebire de unii , eu il si folosesc . Si pe langa creier , mai folosesc si altceva . Simturile . Vazul in special . Si uite asa , cum le asociez eu pe amandoua , am observat ceva . Cling , idee . Tot legat de bloguri .
Si ce am observat eu asa . Toti hipstarii care se vor a avea blog , dar nu au nimic in cap dau copy/paste de pe gugal/uichipedia/iahu ueb si pun pe blog .
"Frate,ce cool sunt ! Postare noua ! "
Adica ei , cei uber-cool , ne cred pe noi , astia care in nevoie de cultura iaca mai citim un blog ceva , un fel de societatea diferita , indiferenta si atat de batuta-n bila incat nu realizam ce ceea ce au ei pe blog poate ca mai au si alte 800 de bloguri .
Pai , bre , crezi ca mie imi face placere sa intru pe 30 de bloguri si 50% sa aiba cam aceleasi chestii ?
"Cum iubesti in functie de zodie ? " Ete cum vreau eu . Ca dracu' ca asa imi sta-n fire . Ah , si mai e si un mass ce mai circula pe net . Tot cam asa . Cum saruti in functie de zodie ? Daca iti dau un berbec si zici ca saruta ca un melc obosit , la ce mi-a folosit massu' tau ? Mi-a rapit secunde din viata pana am dat "x" si eventual te-am trecut la ignore . :D
La ce imi trebuie sa citesc neaparat blogul tau , poate chiar sa ma obosesc sa dau si comment daca tot ceea ce ai facut tu a fost sa dai copy de pe net . Nu mi-ar fi mie mai usor sa scriu EU la gugal acelasi articol care l-ai copiat tu ? Mi-ar fi si mai practic,it's eassier . Nu m-as mai chiorai la un articol poate prea roz , prea fancy , prea ... . Am intrat pe un blog , acum vreo 3 saptamani . Bre,atat de roz de iti lua ochii si ti-i baga in Vanish roz . Si erau multi hipstari care " pfai fato , ce dracu e cu blogu'tau asa de roz ? " Ok,era roz . Prea roz . Dar ce am apreciat eu a fost faptul ca era un blog adevarat . Tipa isi spunea parerea PERSONALA , nu ceva debitat de altcineva pus sub eticheta personala . Nu.
Are rost sa ocupi asa , spatiul degeaba ? Ce,eu nu puteam sa caut despre festivaluri in Romania/alte tari ? Nu puteam sa citesc cronica unei carti pe un site ? Ok,daca e parerea ta despre .. , atunci da .Citesc , si cu placere chiar .
Sometimes,we need to get a life . Life is originality.:)
Biby

Un comentariu:

  1. biby, traim in romania, nu crezi ca ai pretentii prea mari? ziceam shi io asa, doar nu vrei sa-l doara pe sarmanu roman capu ca si-l foloseste si el la altceva inafara de spart nuci cu el .mah luav-ar dracu de idioti, scrieti si voi ce va duce capu, chiar dak nu va duce decat sa ziceti ca sunteti prosti de puteti, incetu cu incetu poate faceti eforturi si realizati ca ar trebui sa va spunzurati sau mult mai rau de atat sa puneti mana pe o carte si bineinteles sa cititi, nu doar sa 'look at the pretty pictures' 8-}

    RăspundețiȘtergere