sâmbătă, 4 iulie 2009

Rockoteca din Roman rullz!

...intuneric , fumul unui LM rosu si mirosul unei beri reci proaspat desfacute ....da , suntem in rockoteca . Am intrat prin efractie,nu aveam vesnica stampila de pe mana dreapta.Ne gasim masa ... baietii scot tigarile ...fetele - ca fetele.Ca prin transa parca , ne amintim de ultima data cand am fost aici [ fie acum 2 saptamani sau 2 luni].
Dupa sfertul academic , fiecare se ridica si cumpara o bere.Timisoreana,Beck's.Acelasi barman prietenos si cu un par de invidiat , in ciuda varstei. Scrumiera se umple repede[datorita lui S] si masa e plina de bere.Seara incepe cum nu se poate mai bine [ pentru mine ] : Trigger , In Flames.Melodia mea ...genul ala de melodie care l-ai asculta 3 ore fara sa te saturi si la care inchizi ochii cand o auzi ... si in fumul de tigara , cu berea in mana si In Flames in urechi , te asezi mai bine pe noua canapea de piele . Savurezi . O fi rockoteca o sala , dar esti ca acasa.
Intre timp , apare D . Si face panarama.Toata lumea rade si deja buna-dispozitia e la ea acasa.Asta inseamna sa te simti cu adevarat bine , chiar daca esti singur si dansezi ca un animator pe o melodie rock . [ :)) ]
Prima melodie black metal . Deja lumea se aduna pe ring . Rockoteca se umple neincetat.
Si apoi Pantera . Walk . Asta a fost startul unei rockoteci de succes [ Multumim Mogo! ].
Imi acord creditul de a fi singura fata de pe ring la Pantera [ mai era si J : se bucura ca tot omu' ]. Si in aceeasi ordine de idei , ii acord lui Satanel meritul de a fi singura fata de pe Truda [ alaturi de alti 5 pletosi intrati in priza]. Bravo bre \m/ !
A urmat Fear of the dark la un moment dat . Din nou , am ramas vreo 2 3 persoane, eu ,Sadica si S care era oricum in picioare. :)) . KoRn . Metallica . Guano Apes [ intampinata cu o mare bucurie de Joane ] .
Si apoi : Cloud Connected! In Flames again . Aveam tricoul cu In Flames , trebuia sa le fac cumva cinste. Asa ca iata-ma , cu Satanel in dreapta , scuturandu-ne putin . Singure ... nu e nimic .. ne-am obisnuit.
Cand ne-am hotarat sa luam o pauza , fiecare s-a indreptat spre ... bere.Eventual buda vesnic aglomerata.E o coada mai ceva ca la paine . Ca tot omu' , am coborat pana la Eminescu pt o scurta convorbire telefonica.La intoarcere , fara graba , urcam scarile . Cineva deschide usa si atunci se aud...primele acorduri de la Rattamahata . Ca de obicei , iar am pierdut inceputul . Si aproape era sa dau cap in cap cu Satanel , care venise sa ma culeaga de pe scari . :D
De acum , rockoteca era in toi . Observai cu usurinta ca s-a terminat si sesiunea , si BAC-ul dupa lumea de pe ring , un ring full . Daca inainte mergeai la buda pe toate cele 7 carari , acum trebuia sa te multumesti cu jumatate de carare si sa stai cu ochii-n patru pentru coatele oferite gratuit [ aici nu e FREE HUGS , e FREE HANDS].Sa nu mai zicem de calcat si izbit in persoane . Dar suntem obisnuiti si acum doar zambim cand ni se intampla .
De la 22 30 incolo , ambele usi au fost deschise in permanenta.Era atat de cald , incat preferai sa stai sa faci intr-un cuptor decat acolo .
Blur - Song 2 . Papa Roach - Alive. O pauza pentru capetele care incepeau sa dea semnale de stop. Truda . Melodia de la Truda a adunat ceva fanatici [ chiar si la bustul gol :-" ] .
And then .... Vita De Vie . Nu mai este nevoie de cuvinte . Doar ca multi razboinici au plecat , putini au ramas . In miezul multimii , era un mixer uman . Se invartea , dadea coate , picioare . Cam greu de descris . Ceea ce noi numim izgheala.Puternica .
Si la fel de binevenita .. Deftones - Words. La fel . Da-i ! Pumni , picioare , coate. Un tacam complet. Daca iesi viu din Vita De Vie , meriti un premiu . Sau cel putin ar trebui sa ai o asigurare medicala. Dar am avut si supravietuitori , doamnelor si domnilor ! M si J au iesit vii . Nu stiu de S sau P . Dar a doua zi pareau intregi toti , deci e de bine .
Scurta pauza [ pentru mine si Satanel ] pe la 11 . Moment prielnic pentru o scurta observatie . Stanga - 3 proaspat studenti cu berea in stanga si tigara in dreapta . Fata - film XXX[nu comentez afirmatia]. Dreapta - ce sa mai ? Ringul!
Nirvana.Urmatoarea imagine pe care o am in minte [ pentru ca nu am facut transmisiune in direct de acolo ] e un J foarte energic . Toata lumea era cam ca pe "Dansul Lebedelor".Lin,leganat. J'ul nostru cel mai energic . Da-i inainte , ca mere!
Melodiile merg inainte , pletoseala la fel . Motto'ul rockotecii ar putea fi : fara inhibitii! Inevitabil , vine si momentul in care lumea mai pleaca acasa . Ma ridic,imi iau ramas - bun de la ceilalti.Mai o gluma , mai un cot . Ma intorc la Satanel si ne ridicam sa plecam . Dar ciulim totusi urechile ....
Dimmu Borgir.Mourning palace.Melodia pe care am asteptat-o toata seara [ nu chiar asta . si nu chiar eu . Satanel . mai vazurati Satanel fara Dimmu ? :D ] Bineinteles ca am oftat si am plecat , cu regret in suflet .
Pe dracu'. Aruncaram geanta si fugiram inapoi pe ring amandoua . Asa,ca un final magistral construit . Cum am zice noi , sa ne faca in ciuda . :)) . Da . Si , cu destula bere la bord , o febra musculara care incepea sa se contureze si din nou fara bani , am coborat .
Pana acum , cea mai tare rockoteca . \m/
Si a 2-a zi .. 6 indivizi cu febra musculara acuta la gat , sale . Unii si cu vanatai [ :-" ] . Glume.Binecunoscutul salut de dupa rockoteca : stransul de gat [ nu in sensul ala :)) .. in sensul prietenos].Altii nu isi mai aminteau cum au ajuns acasa [ pai se poate bre?]. Iarasi am ramas ca Omul de Tinichea : Scartaim din incheieturi.
Da,ne-om reveni noi . Pana atunci , ne vedem la rockoteca viitoare! \m/

4 comentarii:

  1. Partea care mi.a placut cel mai mult a fost cea de la Lord of the boards cand m.ai avertizat sa am grija si pana la urma tot tu ai fost ceea care a pierdut teritoriu in lupta crancena cu gravitatia..asta dupa un cot bine ochit in stomacul meu. Dar SuperJoane te.a salvat si de data asta si nu ai avut un contact direct cu mozaicul lipicios B-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc SuperJoane! Bre..da chiar era sa ma duc urat! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Azi am avut o zi ce tot rahatul! Am citit articolul asta si m-am amuzat terbil!! Te rog mult sa-l publici si pe 2 la castron.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos,imi place!Asa eram si eu..mi-a cam trecut dar sper sa imi revin la vechile obiceiuri.Ai descris fix asa cum simteam si eu atmosfera de acolo!

    RăspundețiȘtergere