miercuri, 15 iulie 2009

Vacanta ..

Cred ca a trecut o luna de cand sunt in vacanta . Azi e in 15 . Da,e o luna . Stau prost cu timpul : mereu intreb lumea in cat e azi . Nu stiu . Timpul parca trece prea repede. Nici nu stiu ce am facut de dimineata si cum s-au scurs orele acelea . Probabil tot cu Badea , Dan Brown si "Friends" . Program de vacanta :P .
Daca stau sa ma gandesc , ce mult asteptam vacanta . Si acum o am . Si stiti ce ? NU mi-e dor de scoala . Prefer sa stau degeaba,sa visez,sa ascult muzica , sa stau afara , sa discut , sa scriu , sa lucrez . E mult mai bine . Nu e genul tipic de vacanta " in fiecare seara,alt club " .
E o vacanta adevarata : chill , chill , chill . That's the one !
Imi place sa ma trezesc la 10 in patul meu mare , sa ma alint si sa ma intorc pe cealalta perna si inapoi pe perna mea . Imi place sa vad cum cad razele de soare pe picioarele mele si cum lumineaza camera . Imi place sa umblu pe jumatate adormita prin casa , sa il aud pe Badea cum isi sustine vehement punctele de vedere in timp ce eu rad la mine in oglinda , vazand ce fata botita am si ce par . E haios . Si sunt genul de momente care te relaxeaza , iti impun buna dispozitia . Ai da momentele astea pe diminetile in care te trezesti devreme si esti stresat ? Nici eu . :)
Prefer sa joc ascunsa , sa rad , sa ma plimb , sa ma uit la cer cand apune soarele .
Si vacanta nu e pentru mine intervalul in care "sparg cluburile pana-n zori " . In care petrec de nu stiu ce e cu mine . E perioada in care ma redescopar [ suna pompos , nu am ce-i face ] . Citesc , ascult muzica , fac ce imi place . Si asta e ceea ce eu voi tine minte peste ani .
Raze de soare . Nori pufosi . Copaci verzi . Culori . Si meditatie .
Guns ' n ' Roses . In Flames . Celelalte cuvinte . :)
Uneori , cuvintele sunt de prisos .
Biby

P.S. : Faza cu ascunsa e pe bune . Poate revin cu detalii ;) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu