miercuri, 18 noiembrie 2009

Back :)

Deci...is back.
School is killing me.
Am un program ATAT de incarcat...scoala..mancat dormit..stat degeaba la un suc si un cartof cu altii :))...
Whatever.

Printre noile proiecte in curs de desfasurare..
Pentru pacatele mele, urmeaza 2 luni frumoase.Dar frumoase , nu gluma.
Sistematic..
-2 teze una dupa alta saptamana viitoare
-si alte 2 teze cealalta saptamana :>
-fara sa pomenim lucrarile aferente.

Si .. Chimia Eterna! ..
Cursul de Excelenta cere cate 9 ore de pregatire pe saptamana.Doar 9 .. fara ce se face in licee,etc.

Grecia Eterna! Tragedia vietii mele.. nu,nu accept marunt . Stiu ca arat ca un bosche,dar,putin respect..Treaba e ca .. m-am tuns..dar chiar daca o faceam eu cu mana mea si tot iesea mai bine.
Maine trebuie sa ma lupt cu multimea..deja vad : "Biby,da' era frizerul beat?"

.. :) ..

In final , colaborez la blogul lui Paul [ impropriu zis colaborez , ma infiltrez cumva printre randurile de geografie,istorie si cultura cu parerile mele de ..Biby ] .
I'm feeling proud :) .
Si ii multumesc.

And now .. life goes on.
Au mai ramas doar copacii goi si frunzele galbene.
Ceva [ nu stiu ce ] pandeste dupa colt.
Ceva urmeaza sa se intample.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu