marți, 3 noiembrie 2009

Deci..

..scuzati-mi entuziasmul din postarea precedenta.
Nu cred ca bausem ceva ..

Revenind... ninje! Astept momentul asta din .. aprilie parca,atunci a nins ultima oara.E clar..vine iarna copii.Sunt prea multe frunze galbene ca sa fie lasate in tihna lor..si mult prea multe nuante de galben/portocaliu ca sa nu te opresti si sa te uiti perplex la ele.

Sunt acum relativ obosita de anumite trasaturi proaste de caracter ale omului.Chiar obosita.
Si tin sa zic anumite lucruri..

Daca un prieten iti zice ceva, si cu buna intentie , asculta-l.nu isi raceste nimeni gura de pomana.si mai ales,cel mai probabil stie mai multe ca tine despre..tine.vede si aude lucruri pe care tu nu le auzi/vezi . si mai ales,cum mi s-a intamplat recent sa imi dau seama,nu vrea sa iti faca nimeni rau intentionat . zau asa .

si niciodata nu iti forta mana.niciodata.firea umana e lacoma,si totusi...limita bunului simt e in scadere in zilele astea.da-i un deget..si iti smulge mana cu totul.

orice nou inceput , ghidat de altcineva,e o bucurie pentru tine,dar e un sacrificiu pentru el.gandeste-te la asta cand faci doar ce vrei tu.te doare undeva de bun simt,ca ce dracu',esti obisnuit acum.ai uitat de ceea ce ziceai la inceput " only once,only for a while"..da,slujba full-time.

azi m-a enervat lipsa de bun simt.cand comentam despre altii fara sa avem drept.esti implicat in situatie?nu?pai si ?...
si de asemenea,nu ii faci nimanui o favoare daca binevoiesti,contra vointei tale,sa ii acorzi compania ta.mai bine singura decat intr-o companie sictirita.pentru ca , as i said,chiar nu e nimeni obligat sa se simta onorat de compania ta. viata merge inainte si fara onoruri...

si .. ce e cel mai aiurea..cand altu' greseste si tot tu cazi ca fiind cel rau in poveste.frate,stai putin?cine a gresit?si nu e vb ca nu e iertare,dar asuma-ti responsabilitatea.a gresi e omeneste.ce vina am eu,ca implicata intr-un proiect/intr-o relatie de orice fel,daca tu gresesti ? de ce mi-as asuma asuma eu o raspundere pt ceea ce faci tu ? e drept,depinde de situatie.dar exceptiile sunt putine.

stiu ca toate postarile mele ma fac sa par o tirana,o fiinta fara ratiune,suflet si fara notiunea de iertare si de "lasa frate,treaca de la mine". am si momente de astea.dar am aflat ca nu merita practic sa ai momente de astea.ca se invata lumea,da,lumea aia care nu gandeste in perspectiva.lor nu le pasa,de ce mi-ar pasa mie?

Un comentariu:

  1. Acum ti-am descoperit si eu blogul si pot spune ca imi place foarte mult.Ador felul in care gandesti.Iar despre postul asta,nu am decat cuvinte de lauda.Ai dreptate in tot ceea ce ai zis.

    RăspundețiȘtergere