miercuri, 30 septembrie 2009

Astenie?..

zilele astea urasc tot.
mi s-a pus pata pe tot.si poate am si de ce.
si ce daca eram mai toleranta?
nu mai am cum sa fiu.

ma irita toti.si toate fazele de cacat.
vrei sa faci faze si mofturi?stai la ma-ta acasa si fa-i ei ca ea te-a educat asa.
personal,as zice sa i le faci ei sa vezi cum te dezvata cu o palma bine plasata pe care eu,logic,nu ti-o pot plasa.nu pentru ca nu as vrea.

ma irita oricine . orice.
de ce naiba conteaza cacaturile atat de mult?
gandeste-te daca iti foloseste la ceva in viata chestia respectiva.nu?si atunci..de ce te mai chinui?
ma aduc la disperare oamenii care nu sunt in stare sa isi asume responsabilitatile sau indatoririle pe care si le-au luat cu buna stiinta.de ce trebuie sa fii mereu perfect?
de ce nu ai voie sa gresesti?
de ce nu ai voie sa fii intr-o pasa proasta ?

de ce naiba toate elementele universului se aranjeaza astfel incat ce nu ar trebui sa se intample se intampla si toti nu mai inteleg dintr'odata?si da-i inainte cu rugatu' si cu intelegerea.

nu am rabdare cu oamenii care se plang mereu.imi sare tandara imediat.uneori am rabdare..acum nu.cred ca la mine astenia nu e pasiva,e agresiva.

as lua acum un buldozer si m-as plimba pe strada.nu ..pe trotuar.as merge si pe gard numai sa prind pe cine vreau.

m-as duce acum intr-o padure si as urla de nervi.ca oamenii prosti [ nu ca intelect,ca si comportament] ma enerveaza.oamenii muuult prea slabi de caracter ma scot din pepeni.oamenii pupincuristi ma exaspereaza.

mai ales ultima categorie.nu ca o fac cu buna stiinta,dar au un instinct stupid in ei."ala vorbeste;taci si asculta!" de cand S-a intrupat Dumnezeu?

fratilor,usurel.daca te-ai obisnuit ca o persoana sa iti stea alaturi mereu e ok.dar atata timp cat totul e relativ reciproc,ca sa fie echilibru.universul e echilibru.tot e echilibru.cand balanta atarna doar intr-o parte..nu .. nu ma consum.

am scris postul asta pentru ca : 1 , da sunt nervoasa,mai mult frustrata[nu am terminat cu pupincuristii nici pe departe]
2 sunt cea mai vulcanica si de neinteles persoana.uneori prea exigenta si perfectionista.si atata timp cat un om poate sa actioneze corect din punct de vedere normal,la naiba,sa o faca!
3 cand nu o face..deja nu se mai merita.

Biby


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu