miercuri, 16 septembrie 2009

Black Cat Campaign

fara introducere.
deci,intr-o lume atat de plina de lipsuri[atat materiale cat si morale],singurul lucru care ne lipseste e discriminarea.ca un om care merge amarat pe strada are nevoie sa strigi tu dupa el ce iti vine la gura,ca stii tu,te plictisesti.
e tot un fel de discriminare.uite,asta nu arata conform standardului,pac! ne luam de el.poate el se gandeste ce sa le puna pe masa copiilor,familiei;in timp ce tu arunci banii pe cacaturi comerciale de prost gust.
si la fel,de ce sa comentezi cand vezi ca e unu diferit?asta nu il face ciudat.e ciudat din punctul tau de vedere,ca tu ai o anumita perceptie asupra normalului.si inainte sa iti deschizi fleanca aia nenorocita,gandeste-te ca e om , ca si tin!aveti aceleasi nevoi,aceleasi asteptari de la viata.respirati acelasi aer si impartiti un spatiu comun.cu ce esti tu mai deosebit de el?ca te incadrezi in tiparele societatii?tiparele societatii sunt de cacat si as putea da 1000 de motive pentru asta.

mie...nu imi place discriminarea.
si pentru asta injur.
si cand injur ma cearta lumea.
dar nu ma pot abtine.
ar trebui sa incerc totusi.

am un stil propriu..trashy.dar mie imi place.
uneori nu imi mai place.

ascult ce muzica vreau.
acum sepultura, mai tarziu guns'n'roses.
pentru ca asta imi place.
si a fi rocker nu inseamna numai metale grele.
e un stil de viata.

imi plac tatuajele.
dar nu stiu daca as rezista la unul.

si tot ce am zis mai sus,despre muzica,stil,limbaj,tatuaje,nu am zis degeaba.cel mai des oamenii acuza din cauza asta.pe scurt,discrimineaza persoana respectiva pentru lucrurile care il fac fericit.

si cu asta am ajuns la un punct de mult vizat : campania Black Cat.pe scurt,e o campanie demarata in Anglia impotriva discriminarii legate de haine.Fundatia se numeste "Sophie Lancaster",in memoria unei adolescente adepte a stilului goth,omorata in bataie de un grup de discriminatori,in timp ce se plimba cu prietenul ei prin parc.el a scapat cu viata.ea nu.
mai multe detalii : www.black-cat.ro
sustin campania.sus si tare.
si daca puteti,sustineti-o si voi!
biby

2 comentarii:

  1. nush ce sa zic, sh io comentez cand e vorba de bronz natural... :D i hope they all .... get better people

    RăspundețiȘtergere