marți, 22 septembrie 2009

Great...

deci...eu chiar nu inteleg ..
frate,cand dispari cate 6 7 8 zile ...
si nu te arati 4 saptamani...
dar continui sa mananci rahatul dintotdeauna...
tu chiar astepti sa te creada cineva?
astepti sa fie iar la dispozitia ta,ca intotdeauna?chiar unii din voi credeti ca poti face tot ce vrei fara sa platesti consecinte?fals.odata sadita samanta neincrederii,nici cele mai bune insecticide nu o pot scoate.
valabil pentru toate situatiile.

mi se pare inacceptabil sa cauti o persoana doar cand iti amintesti de ea.pentru ca daca ti-ar pasa cu adevarat,ti-ai gasi timp si pentru ea.ai renunta la anumite lucruri,anumite banalitati de fapt.nici obama nu are tot timpul numai chestii importante de facut,de ce ai avea tu?
3 minute cat stai la buda,10 minute cat mergi pe strada singur,20 cat stai in trafic,nu poti aduna un minut de colo si unu de dincolo si sa faci cuiva o surpriza?

bineinteles ca nu.ma scuzati, de deranj vreau sa zic.cum poate umila mea persoana sa ceara asa ceva?sa aiba un dram de corectitudine morala si sa judece?

gandeste-te cand trage altul de tine.fa aia,fa aia.nu fa,nu zice aia.nu te doare capul,preferi sa ignori.dar cand se intoarce roata,cand esti tu in locul lui,dar stai..parca e altfel.ba nu,e chiar aceeasi poveste.si tie nu iti place,nu?

ce tie nu iti place altuia nu ii face.bun de tot folclorul romanesc.

e stupid de tot si ma intriga.si pe urma,ghici cine are gura mare?"pai da in sfarsit am facut aia si tu nu ai facut nimic[venit,raspuns la telefon/msg"].mmm,wow,si tu ai impresia ca mi-ai facut o favoare.

wrong.eu nu am chef de trag de oameni sa stea cu mine.vrei,stai.nu vrei,drum bun.ca sunt oameni,aleluia,timp de-ai avea sa cunosti mai multi.

pe asta mi s-a pus pata acum.ghici cine e in final ala rau.tot tu,persoana care ai stat sa tragi de celalalt,sa incerci sa il ajuti,sa fii alaturi.Da' nu stiu cum dracu' de tot aici se ajunge.

sa trancanesti aceeasi placa dintotdeauna e usor.dar devii atat de lizibil,incat nici tie nu iti vine sa crezi ce zici.si macar de ai demonstra prin fapte ceea ce zici..cumva ca si vorba aia : verba volant,scripta manent.

"nu o mai fac"...in urmatorul sfert de ora.cam asa vine.
nu...nu ma complic.

good night.

Later edit : sinceritate?de unde?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu