sâmbătă, 3 octombrie 2009

..i'm cold...

i'm cold .. as a stone thrown in an icy river..like the wind that runs through your hair..
cuvintele tale ma fac sa fiu si mai rece.
pentru ca nu le mai cred.pentru ca inainte erau focul ce ma incalzea.
acum sunt doar vorbe care trec pe langa urechi ca vantul ce rascoleste frunzele aruncate pe strada , pe iarba ...
mi-as dori sa fie tot ca inainte.
pentru ca inainte orice fel de relatie era alta.
nu erau atatea momente de neincredere.de minciuna.de neglijare.
nu puneam niciun cuvant la indoiala.
pe scurt,credeam.
acum nu mai cred.
pentru ca oricat ar crede ratiunea,inima nu simte.
solitary psycho.
pentru ca viata e scurta si dragostea dispare cand e dimineata.
ce rost mai are sa o iei de la capat cand totul s-a sfarsit ?

e prea tarziu cand realizezi TU insati ca nu mai e nimic din ce a fost odinioara..
e prea tarziu cand vezi cine esti de fapt..
e prea tarziu cand i-ai pierdut pe toti...
e prea tarziu cand vezi pe langa ce ai trecut .

ce ai e al tuturor.
ce simti .. e al tau.

cuvintele ce le zici acum sunt ca firele de praf in bataia vantului..atat de neinsemnate incat plutesc fara a fi observate.

e mult prea tarziu sa primesc acum cuvintele de care aveam nevoie,pe care ti le ceream fara raspuns,e prea tarziu .. am avut nevoie de ele..acum nu mai am ..
nici de gesturi pe care le-am cersit.nu am nevoie de ele acum.
pentru ca ele nu vin din inima.
nu am nevoie de gesturi si cuvinte reciclate.pentru ca nu sunt sincere.

cred ca in final raman doar cuvinte nespuse si sentimente neimpartasite.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu