miercuri, 28 octombrie 2009

E atat de ...

..toamna ca nu imi vine sa cred . Prea multi copaci galbeni si mult prea multe frunze aruncate de vant peste tot ..

..cald incat zici ca e septembrie.

..previzibil ca o sa ploua curand incat nu stii cum sa te bucuri de soare.

Si pot sa zic ca mi-e atat de ciuda.Ca a venit prea repede toamna si parca deja a trecut o parte din ea ..Ar trebui sa iau totusi o frunza si sa o pastrez undeva.Ma rog,frunze am tot luat,ca le-am pierdut pe drum e partea a 2-a .. :D
Tot felul de frunze...galbene,portocalii si rosii..Pana si in curtea liceului este un covor de frunze,parca ne e frica sa il deranjam..un covor galben de la singurul copac galben care contrasteaza cu ceilalti inca verzi..

Toamna pastreaza atatea amintiri.Amintiri cu adevarat importante,pentru ca le pastreaza pe cele de ordin psihic;bucuria si implinirea..

[As scrie mai des pe blog daca mi-as gasi timp..ca subiecte am .. ma gandesc sa transform blogul intr-un jurnal online..pana la urma e al meu,no? :) ]

Biby.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu