luni, 22 iunie 2009

Scurt prolog

De ce am ales prolog si nu .. introducere/prezentare? Simplu. Aici e alt spatiu , poate o poveste sau pur si simplu dimensiunea paralela in care traiesc eu [ aceea pe care o traim toti cand ne uitam la un exercitiu de mate]. Aia e .
Incep ca si David Copperfield ? "M-am nascut...am trait ... " . Boring . Nu e jurnalul meu.
Dar vreau sa va urez bun-venit. :)
Si totusi .. cateva cuvinte.
La inceput,blogurile au aparut ca o modalitate publica de a-ti exprima opinia,de a impartasi impresii asupra mai multor activitati/lucruri/persoane , ca un jurnal accesibil tuturor sa zicem.
Intre timp,in Romanica,blogurile au deviat putin de la scopul lor . Acum sunt manifestari pseudo-intelectuale a majoritatii romanilor ce au acces la internet si mai mult de 4 clase.Zic asta ca o simpla concluzie.Are Tudor Chirila un blog in care viseaza cu ochii deschisi si totodata discuta probleme si incearca sa traga semnale de alarma.Si,toate fetitele ii urmeaza exemplul.Luati 20 de bloguri ale unor astfel de fetite.Si daca 10 nu sunt facute in acelasi fel,cu impresii melodramatice asupra a orice,sa imi cada mie netul 2 zile. :D .Blogul asta nu se va inscrie in tipologia cool[a],cel putin voi incerca.
Deci , vor fi impresii , pareri,poze,subiecte indelung comentate.Si bineinteles muzica.
Let's get it going! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu