joi, 25 iunie 2009

Despre .. pasiuni :)

"We got this thing together.Something haunts my body forever." [ Heart full of fire]

Cred ca acest thing poate fi o pasiune.Cu totii avem pasiuni.Unii din cele mai traznite . Sau mai ciudate.Care te strang uneori in spate cand te gandesti la ele,dar iti
trece . Pasiunile sunt ceva cat se poate de cotidian si natural [ a nu se asocia notiunea de pasiune cu pasiunea in sine . ]

Nu imi dau seama acum ce pasiune mai "speciala " as putea avea e
u , dar cu siguranta am intalnit una destul de neobisnuita la Satanel [ P.S. Isi merita numele . :D ] Da,e vorba despre papusile de mai jos . Cu adevarat incantatoare , in special noaptea . Si , nu sunt nimic pe langa cele care am omis sa le pun,din motive lesne de inteles.
Pe de alta parte , lumea papusilor are si o parte mai putin dark. O parte eleganta , incitanta.Chiar de sunt niste papusi , au puterea de a-ti induce o stare anume,ca in cartile lui Anne Rice.Gothic. Pe scurt,pe gustul meu [ si bineinteles al lui Satanel].












Am intalnit fel de fel de pasiuni , hobby-uri ciudate. Inclusiv la tata , care colectioneaza cutiute de chibrituri [ da , asta se vede pe raftul de la mobila.teancul de cutiute].
Alta "pasiune" , pe care eu o consider cel putin bizara,e colectionatul de telefoane.Atata timp cat iti ajunge unul sau doua,si merg , si mai pastrezi sa zicem unul de rezerva , e ok. Dar un sertar plin ? O cutie plina ? La ce bun?
-"Poate se strica si iau piese."
Daca nu te pricepi , degeaba.O rezolvi la un magazin cu asistenta si gata.Si ai si satisfactia unei trebi bine facute.

Ca incheiere,vreau sa zic ca astept deopotriva pareri si sugestii de pasiuni [ ale voastre.sa bat campii aiurea ma pricep si eu.]

2 comentarii:

  1. Tare subiectul, mersi ca-mi faci reclama :)) {;)}..si sa stii ca sunt hobby-uri mai ciudate decat desfigurarea papusilor, sau colectionarea de cutiute de chibrite cum ar fi:
    *Colectionarea de oi (Becali) :))
    *Colectionarea de cocalari (cocalari.com)
    *Colectionarea de cheite de la doze de bere sau suc
    *Colectionarea de 2,3,4 in catalog..(stiu ca nu e hobby da tot o colectie e)
    *ETC ETC..:D
    *********************
    Succes la subiecte si la scris, ca e "multe" de lucru :>

    RăspundețiȘtergere
  2. satanel bitu are dreptate, nu stiu cum de-ti plac papusile alea, eu n-as mai dormi noaptea, your a lil devil>:) o pasiune tare faina si sper sa o adopte toti cocalari e taiatu pe burta cu lama:) anto

    RăspundețiȘtergere